Menaxhimi i Grupeve dhe Korporatave

Të menaxhosh grupet dhe korporatat do të thotë të vlerësohet se sa fitimprurës janë kanalet e rezervimit dhe të menaxhohen në mënyrë të tillë që të ardhurat dhe fitimi të maksimizohen.

Në mënyrë që të bëhen zgjedhjet e duhura kur pranohet apo refuzohet një mundësi biznesi grup, duhet të aplikohet ajo që quhet analiza e zhvendosjes. Kjo lloj analize aplikohet duke krahasuar dy alternativa. Alternativa e parë është potenciali për të gjeneruar të ardhura nga një kontratë korporate. Kjo sjell avantazhe për biznesin tuaj pasi shton të ardhurat nëpërmjet dhomave të shitura me një çmim të negociuar, si edhe të ardhura shtesë nga departamente të tjera.  Alternativa e dytë janë të ardhurat e gjeneruara nga shitjet e pritshme të së njëjtës sasi dhomash për biznesin kalimtar (potencialisht, me një çmim më të lartë) që ky grup apo kontrata e korporatës do të zhvendoste. Ju mund të përcaktoni çmimin ku të ardhurat e mundshme nga të dy alternativat janë të barabarta, apo me fjalë të tjera, ku hoteli nuk do të ketë humbje duke pranuar kontratën.

Duke kryer një analizë të zhvendosjes, mund të kuptoni se, për të përmirësuar fitimin, ndonjëherë është e nevojshme të refuzoni një mundësi biznesi në grup. Një nga arsyet është se kanalet tuaja të përkohshme të rezervimit nuk parashikojnë zbritje të thella që normalisht u ofrohen grupeve, duke rezultuar në një Normë Mesatare Ditore më të lartë. Arsyeja e dytë është se ju çliroheni nga rreziku i anullimit të një numri të madh të dhomave të rezervuara të grupit (edhe nëse vendosni rregulla të rrepta të anullimit të grupit, ky rrezik ende ekziston,)

Për shkak të këtyre arsyeve, çdo grup ose kërkesë e korporatës duhet të analizohet në mënyrë që të vlerësojë potencialin e tij të të ardhurave kundrejt zhvendosjes së biznesit të pritshëm kalimtar.