Operatorët e shërbimeve kanë disa lloje kanalesh rezervimi si për shembull rezervimet e drejtpërdrejta, agjensitë e udhëtimit, kontratat me korporata ..
Një nga strategjitë më të mira për menaxhimin e të ardhurave është vendosja dinamike e çmimit. Kjo është strategjia e përdorimit të çmimit në mënyrë fleksibël ..
Të menaxhosh grupet dhe korporatat do të thotë të vlerësohet se sa fitimprurës janë kanalet e rezervimit dhe të menaxhohen në mënyrë të tillë që të ardhurat dhe fitimi të maksimizohen. Duke kryer një analizë të zhvendosjes..
Strategjia e dytë me të cilën do ju prezantojmë është vendosja e kufizimeve dhe kontrollit të qëndrimit. Kjo ndihmon në maksimizimin e potencialit të të ardhurave duke menaxhuar ditët e kulmit ..
Përveç strategjive kryesore që kemi përmendur, ekzistojnë edhe disa taktika të tjera për të rritur të ardhurat. Marketingu është një disiplinë e veçantë dhe hotelet e mëdha apo kompanitë e menaxhimit të hoteleve normalisht kanë një ..